Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Είπαν περί Εθνικισμού...




  Άς διαβάσουμε τί είπαν για τον Εθνικισμό Μεγάλοι Άνδρες της Ιστορίας μας κι ίσως βοηθηθούμε να προσδιορίσουμε τον εαυτό μας Ιδεολογικά...






«Αγαπώ πάρα πολύ τον Άνθρωπο για να γίνω στενός Σοσιαλιστής. Αγαπώ πάρα πολύ τον Άνθρωπο για να γίνω στενός Πατριώτης. Αγαπώ πάρα πολύ τον Άνθρωπο για να νοιώσω τον εαυτό μου άτομο.


Από άνθρωπος μιας τάξης με ορισμένα συμφέροντα τάξης, γίνομαι Σοσιαλιστής με την πλατιά έννοια, και θέλω μιά καινούρια οικονομία της κοινωνίας μου και των άλλων κοινωνιών. Από στενός Πατριώτης, γίνομαι Εθνικιστής, με τη συνείδηση του Έθνους μου και όλων των άλλων Εθνών, γιατί οι διαφορές των Εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την Ανθρώπινη Συνείδηση και Ενέργεια. Από άτομο γίνομαι Άνθρωπος.»



«Ακουμπώντας στο Έθνος μου να γίνω πιό Άνθρωπος. Δεν μπορεί κανείς να είναι Άνθρωπος ξεχνώντας την καταγωγή του. Να θυμάται κανείς από πού βγήκε, πού μεγάλωσε, ποιό Έθνος τόν ανέθρεψε. Μού αρέσει να βλέπει κανείς τους δεσμούς του. Αυτό θα πεί Ελευθερία.»



«Ο Εθνικισμός είναι μορφή ενέργειας. Όλοι λοιπόν οι ενεργητικοί άνθρωποι είναι Εθνικιστές, είτε το ξέρουν, είτε όχι. Ο διεθνιστής είναι στοιχείο θανάτου για το Έθνος του»



«Όταν ο Έλληνας πάψει να είναι Εθνικιστής, παύει να είναι Έλληνας...»

-Ίων Δραγούμης


«Ο Πατριωτισμός είναι έμφυτος στον άνθρωπο κι εγώ είμαι Εθνικιστής.»

-Κωστής Παλαμάς


«Μητρός τε και Πατρός και των άλλων Προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η Πατρίς και σεμνότερον και αγιώτερον»

-Πλάτων, Κρίτων, 51


« Η αγάπη μου για την Πατρίδα είναι ισχυρότερη από τη λογική»

-Όμηρος